Conferència Mossos d’Esquadra Internet Segura

Despés de la conferència realitzada pels mossos d’esquadra sobre el tema de seguretat informàtica per pares, mares i docents, desde l’AMPA volem facilitar els documents on hi ha els consells bàsics per a una internet segura pels nostres fills i filles. Els que no vàreu poder assistir-hi, us recomanem que us els descarregueu i preneu-ne atenció.

Web Gencat Mossos d’Esquadra aquí

Presentació  Internet segura aquí

Fulletó consells bàsic per Internet segura aquí

A banda de la documentació que aportaven els Mosso d’Esquadra i com bé es va comentar a la conferència, la proliferació massiva de telèfons inteligents amb accés a internet, coneguts també per smartphones, en totes les seves variants: iPhone, Android, Windows Phone 8 etc… permeten que els nostres fills puguin accedir a material no adeqüat per a la seva franja d’edat. També us donem uns consells per a millorar l’accés a material no apte per a menors en els telèfons mòbils:

Per  usuaris d’ iPhone y Windows Phone 8, es poden restringir els accessos mitjançant el control parental integrat en el propi sistema operatiu del telèfon. S’ha d’anar a les opcions generals i en les opcions de RESTRICCIONS, configurar el tipus d’accés que necessitem.
Per a telèfons Android adjuntem link on s’explica com instal·lar un sistema de control parental: http://blog.segu-info.com.ar/2012/12/control-parental-android.html#axzz2K7vhZEl0
Esperem que aquests consells bàsic que us adjuntem us siguin d’utilitat.